Κάντε κλικ για περισσότερα προϊόντα.
Δεν βρέθηκαν προϊόντα.
0
Κάντε κλικ για περισσότερα προϊόντα.
Δεν βρέθηκαν προϊόντα.

Πως μπορώ να αγοράσω ένα προϊόν Espiel? Πουλάτε απευθείας σε καταναλωτές?

Aπάντηση: Η Espiel κάνει μόνο χονδρική πώληση. Τα προϊόντα μας μπορείτε να τα βρείτε στα συνεργαζόμενα καταστήματα.

Μπορώ να παραγγείλω ηλεκτρονικά?

Aπάντηση: Φυσικά. Μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα από τη λίστα.

Πως μπορώ να μάθω την τιμή και τη διαθεσιμότητα ενός προϊόντος που με ενδιαφέρει?

Aπάντηση: Στο κάθε προϊόν αναγράφεται ο κωδικός του. Με αυτόν τον κωδικό θα αναζητήσετε την τιμή και τη διαθεσιμότητα από το συνεργαζόμενο κατάστημα. Αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε στη wish list τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, να τη στείλετε μέσω mail στο συνεργαζόμενο κατάστημα και θα σας απαντήσουν άμεσα.

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα?

Aπάντηση: Επιστροφές μπορούν να γίνουν σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών του καταστήματος από το οποίο το αγοράσατε.

Θα λάβω το ίδιο προϊόν με αυτό που βλέπω στη φωτογραφία;

Aπάντηση: Οι φωτογραφίες έχουν υψηλή ευκρίνεια, ώστε να έχετε την καλύτερη δυνατή εικόνα του προϊόντος. Ωστόσο υπάρχει περίπτωση να υπάρχει μικρή απόκλιση στα χρώματα ή να υπάρχουν μικρές διαφορές στο τελικό αποτέλεσμα κυρίως στα χειροποίητα προϊόντα.

Μπορώ να λαμβάνω προσφορές και ενημερώσεις για νέα προϊόντα?

Aπάντηση: Φυσικά. Θα χαρούμε να εγγραφείτε στη λίστα μας ώστε να λαμβάνετε ενημερωτικά newsletter.

Έχω δει ένα προϊόν στα social media / στην τηλεόραση. Πως μπορώ να το βρω στο site?

Aπάντηση: Πηγαίνοντας στο πεδίο Lifestyle Inspiration, μπορείτε να δείτε όλες μας τις αναρτήσεις. Επιλέξτε την εικόνα που σας ενδιαφέρει, πατήστε διπλό κλικ ώστε να μπείτε μέσα και να δείτε όλα τα προϊόντα που την αποτελούν.

Επισκέφθηκα ένα από τα συνεργαζόμενα καταστήματά σας αλλά δε βρήκα το προϊόν που θέλω.

Aπάντηση: Εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, μπορείτε να ζητήσετε από το κατάστημα να σας το παραγγείλει. Το προϊόν θα βρίσκεται στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για εσάς.

Είμαι έμπορος / ελεύθερος επαγγελματίας σε αντικείμενο άλλου χώρου, μπορώ να αγοράσω απευθείας από την Espiel?

Aπάντηση: Η Espiel διανέμει τα προϊόντα της μόνο μέσω εξειδικευμένων συνεργαζόμενων φυσικών ή ηλεκτρονικών καταστημάτων. Εάν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε Espiel προϊόντα θα πρέπει να επιλέξετε συνεργάτη από τη λίστα. Αν σας ενδιαφέρει να γίνετε συνεργάτης και εμπορεύεστε προϊόντα του χώρου μας, συμπληρώστε τη φόρμα νέου συνεργάτη.

Πως μπορώ να διαγράψω το mail μου από τη λίστα newsletter?

Aπάντηση: Στο κάτω μέρος του newsletter που λάβατε πατήστε unsubscribe.

*Αν έχετε περισσότερες ερωτήσεις παρακαλώ στείλτε μας το αίτημά σας στο [email protected]

Πως μπορώ να μάθω την τιμή και τη διαθεσιμότητα σε ένα προϊόν?

Aπάντηση: Πατώντας πάνω στα προϊόντα, σας δίνετε η δυνατότητα να προσθέσετε το προϊόν στη Wish list. Επιλέξτε την ποσότητα που επιθυμείτε και κατόπιν θα λάβετε αναλυτική προσφορά από τον αντιπρόσωπό μας.

Πως μπορώ να παραγγείλω τα προϊόντα σας?

Aπάντηση: Στείλτε στο email [email protected] τα στοιχεία επικοινωνίας, τα προϊόντα και τις ποσότητες που επιθυμείτε και ο αντιπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας. Εναλλακτικά μπορείτε να προσθέσετε τα προϊόντα στη Wish list και να μας την αποστείλετε.

Τα προϊόντα σας έχουν τις κατάλληλες προδιαγραφές για επαγγελματική χρήση?

Aπάντηση: Ναι. Για να δείτε αναλυτικά τις προδιαγραφές ανά προϊόν διαβάστε τα Quality first.

Σε πόσες ημέρες γίνεται η παράδοση των προϊόντων?

Aπάντηση: Η αποστολή των εμπορευμάτων γίνεται εντός 2-3 εργάσιμων ημερών από την παραγγελία σας.

Είναι τα προϊόντα σας ετοιμοπαράδοτα?

Aπάντηση: Ναι. Για την πλειοψηφία των εμπορευμάτων υπάρχουν μεγάλα αποθέματα στις αποθήκες μας. Σε περίπτωση έλλειψης ενημερώνεστε για το χρόνο παραλαβής και παράδοσης.

Εάν θέλω να συμπληρώσω ή να ξανά παραγγείλω θα υπάρχουν τα ίδια εμπορεύματα? Υπάρχει μακροχρόνιο απόθεμα?

Aπάντηση: Υπάρχουν δύο κατηγορίες εμπορευμάτων. Τα προϊόντα τα οποία υπάρχουν σε μόνιμη συλλογή (always on stock) και βρίσκονται στον κατάλογο (πάτα εδώ) και τα προϊόντα που ανανεώνονται πιο συχνά και εμφανίζονται μόνο στο site.

Υπάρχει πανελλαδικό δίκτυο αντιπροσώπων που μπορώ να δω από κοντά τα προϊόντα σας?

Aπάντηση: Ναι. Στις περισσότερες γεωγραφικές περιοχές υπάρχει αντιπρόσωπος που θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει και να καλύψει με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες σας. Στείλτε μας το email σας εδώ και θα σας στείλουμε τον αντιπρόσωπο της περιοχής σας.

Είμαι έμπορος / ελεύθερος επαγγελματίας με αντικείμενο άλλου χώρου, μπορώ να αγοράσω απευθείας από την Espiel;

Aπάντηση:Η Espiel διανέμει τα προϊόντα της μόνο μέσω εξειδικευμένων συνεργαζόμενων φυσικών ή ηλεκτρονικών καταστημάτων. Εάν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε Espiel προϊόντα θα πρέπει να επιλέξετε συνεργάτη από τη λίστα. Αν σας ενδιαφέρει να γίνετε συνεργάτης και εμπορεύεστε προϊόντα του χώρου μας, συμπληρώστε τη φόρμα.

Πως μπορώ να ξεκινήσω συνεργασία με την Espiel;

Aπάντηση: Συμπληρώστε τη φόρμα με τα στοιχεία σας. Στη συνέχεια θα επικοινωνήσει μαζί σας ο υπεύθυνος της περιοχής σας, ώστε να κλείσετε ραντεβού και να επισκεφθεί το κατάστημά σας. Μαζί θα συζητήσετε όλες τις λεπτομέρειες της επικείμενης συνεργασίας μας.

Ποιο είναι το ελάχιστο όριο παραγγελίας για την έναρξη της συνεργασίας με την Espiel;

Aπάντηση: Η Espiel κάνει μόνο χονδρική πώληση. Έτσι χρειάζεται να έχει επιλεγμένους συνεργάτες στην κάθε περιοχή με μεγάλη προβολή μες στα καταστήματά τους, ώστε να αποδοθεί σωστά η ολοκληρωμένη εικόνα που την κάνει τόσο εμπορική. Τα ποσά της αρχικής παραγγελίας ποικίλουν ανάλογα με την περιοχή και τον πληθυσμό της. Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η ποσότητα που μπορείτε να παραγγείλετε ανά κωδικό διαφέρει ανάλογα με το μέγεθος και την αξία των προϊόντων σύμφωνα με την εργοστασιακή του συσκευασία.

Πως μπορώ να δω τα προϊόντα από κοντά;

Aπάντηση: Αφού έχετε συμπληρώσει τη λίστα συνεργατών και έχει γίνει η πρώτη συνάντηση με τον πωλητή μας, μπορείτε να κλείσετε ραντεβού για να έρθετε στα γραφεία μας όπου λειτουργεί μόνιμο εκθετήριο.

Πως μπορώ να μπω στο B2B;

Aπάντηση: Θα πρέπει να είσαστε ήδη συνεργάτης μας. Με την έκδοση του πρώτου σας τιμολογίου δημιουργείται ένας μοναδικός αριθμός που θα είναι ο κωδικός πρόσβασής σας για το B2B.

Ξέχασα / μπλόκαρα τους κωδικούς μου;

Aπάντηση: Παρακαλώ επικοινωνήστε τηλεφωνικά ή στο email [email protected] και θα σας εξυπηρετήσουμε άμεσα.

Μενού

Πίσω

Ρυθμίσεις

Κοινοποίηση